Nekünk amúgy sem szól semmi az argentínok ellen, de ha van valami, amit kedvenc csapattól függetlenül mindenki irígyelhet tőlük, az a szurkolásuk. Na nem a bajnoki meccseken a pályára bedobált betontömbökre és a lövöldözésekre gondolunk, hanem ilyenekre:

 

 

Ami ezen a felvételen 0:15-től kezdődik, arra innen Magyarországról nehéz szavakat találni, vagy csak túl sok Fradi - Újpest meccsen voltunk. Az is lehet, hogy jobban szeretjük a Boca Juniorst, mint az első videón imádott River Plate-et, ezért most ide kerül a kommentár.

1. Ha valaki talál a '78-as argentin - holland vébédöntőrőről olyan videót, ahol a csapatok kivonulása előtti fantasztikus pénztárgépszalag-eső is meg van örökítve, ne habozzon beküldeni!

2. Várjuk azok jelentkezését, akik voltak Argentínában focimeccsen, legyen az válogatott vagy bajnoki. Természetesen olyanokra vagyunk kíváncsiak, hogy hány kiló papírfecni, pénztárgépszalag és rakéta van fejenként a drukkereknél. Hogy lehet ezt a sok izét bevinni? Bőröndben? A szerencsések között értékes nyereményeket sorsolunk ki, például itt a blogban tárjuk ország-világ elé élményeiket.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vivaargentina.blog.hu/api/trackback/id/tr782018945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ala vela 2010.05.21. 14:17:17

Na most ha én voltam a 2004-es Copa America-n, ahol az argentinok a brailok ellen játszottak egy nagyon jó kis meccset az ér ?

Zseblámpa 2010.05.21. 15:28:58

2008-ban voltam egy Boca-Independiente (Marc. 9. végeredemény 1-1).
A jegyüzérektől beszerzett jegy nem éppen a páholyba szólt, nyílván a legolcsóbb jegyet próbálták drágán elpasszolni, minimalizálva a kockázatukat.

Arra azért nem számítottunk, hogy a La Bonbenara alsó szintjén egy Boca szektroban, de pont a vendég tábor alatt fogunk állni. Az Independiente szurkolók maximálisan ki is használták a helyzeti előnyüket, sok minden érkezett a nyakunkba -a meccs alatt folyamatosan- amiből DNS mintát lehetett volna venni. A szurkolás kiváló volt, bár nem tudok spanyolul, de végén már én is együtt énekeltem a dalokat a mellettem állókkal.
Az teljesen nyílvánvaló volt, hogy Riquelme egy isten. Neki külön dala is volt.

Brukk 2010.05.21. 15:56:23

Ha "kicsiben" is, de azért nálunk is van ehhez hasonló! íme: www.youtube.com/watch?v=6d4CmzqMeCo&feature=player_embedded

Escobar888 2010.05.21. 15:56:55

Szerintem náluk ezt úgy árulják mint itt a szotyit, tökmagot :)
Meccs előtt kis asztalkáról lehet megvenni a pénztárgép szalagot, zacskóban a papírfecnit.

minority 2010.05.21. 15:59:13

@Brukk: ez elég király! vajon meddig tartott feltakarítani? vagy így játszottak? : DDDDDDDD

Extasee 2010.05.21. 16:06:53

Egy kis Argentína Magyarországon!

2010. április 24.
Székesfehérvár
Videoton - Ftc

www.youtube.com/watch?v=kHndE4HUC6g

3000 pénztárgépszalag, 2 tonna konfetti.
Made in Hungary

Pirotechnika a tűzveszély miatt nem volt.
A mérkőzés előtt, a szektorokba belépők mindannyian kaptak egy szatyrot, amiben az előre kiporciózott konfetti volt, illetve a kezükbe külön a pénztárgépszalagot.
Adott jelre pedig indult a "fieszta".

Szívesen megnéznék én is egy ilyet Argentínában. :)

Brukk 2010.05.21. 16:08:33

@minority: Kösz!
Zeg-en ez már megszokott, ha ott van a csapat. A '80-as évek végén, még a Baja elleni bajnokság megnyerésénél kezdődött, de az utalás egyértelmű.
Végre ismét döntőt játszunk, úgyhogy "látványelemekben" most sincs hiány.
A La Bonboneraban viszont még nem voltam.

goyko 2010.05.26. 12:23:25

@Escobar888: én sajnos csak egy mérkőzés másnapján voltam a La Bombonera-ban, de még mindig halmokban állt az összetaposott szalag és papír...kérdésemra a helyi takarító ipse azt mondta, hogy már egy fél napja vakargatják fel a szemetet...(és nem kötözködésképpen, de "La BoMbonera"..."Última parada: La Gloria"!!!

A püspök inasa 2010.06.10. 08:47:00

Hola!
Én 2006. március 5-én voltam egy River Plate-Estudiantes La Plata bajnokin (Clausura). 40.000 néző volt, nem volt tele a stadion. Eszméletlen hangulat volt, az egész meccs permanens ugrálással és egymásba folyó dalok üvöltésével ment le. Én azt hittem, hogy leszakad az egész Monumental, az egységes, ütemre való ugrálás csodálom hogy nem kapja el azt a rezonanciaszintet amitől omlik az egész.
Kb. a 3. percben vezetést szerzett az Estudiantes, de a River végül fordított és 3-1-re nyert. Az olcsó helyre ahová mi mentünk fiúknak 14 peso, lányoknak 7 peso volt a beugró.
A dalokat már mi is tudtuk a végére. "Vamo' River!"

deverano 2010.06.10. 20:55:33

Sziasztok!

Argentinában élek és rendszeresen járok az estudiantes meccseire (clausura és copa libertadores).
Elösszöris azzal szerintem mindenki tisztában van, hogy az argentinának van a legjobb szurkolótábora, magyarországon sose fogtok ilyet látni. petárdákat meg tüzijátékot simán belehet vinni senki sem ellenörzi akármit bevihetsz. Általában betépve és/vagy részegen megy mindenki. Sok csapat meccseire nem lehet családostol menni mert hát elég agresszivok szoktak lenni. De szerencsére az Estudiantes szurkolói nem ilyenek. Ha akarjátok tudok feltölteni videot és képeket is.

minority 2010.06.11. 09:44:41

@deverano: hát az nagyon király lenne, várjuk!
süti beállítások módosítása